Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Hur kan du hjälpa utrotningshotade djur?

Av Alva - 11 februari 2014 14:40

Hej! Jag skrev faktiskt i min presentation att jag skulle skriva om orangutanger såå nu tänkte jag berätta att det kommer att göras imorgon! Jag kommer även tipsa om hur du som person kan hjälpa att bevara regnskogen på Borneo och Sumatra och öka orangutangernas chans att överleva den idiotiska tjuvjakten! Hoppas ni läser det inlägget och vill hjälpa till! Ha det bra i all framtid! Kram!   

 
 
weronikaa

weronikaa

12 februari 2014 01:03

fin blogg! <3

http://weronikaa.bloggplatsen.se

Alva

12 februari 2014 08:04

Tack, din med!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 12 februari 2014 18:38

Terese sov i bilen. Hon hade sovit mer än halva resan och det var bara en halvtimme kvar tills de kom fram till sjukhuset. När Terese vaknade sträckte hon på sig och kollade in sig själv i backspegeln. Hennes hår var helt tillfluffat och hon var mörk...

Av Alva - 12 februari 2014 04:45

"Pling Plong!" Dörrklockans ljud ekade genom Sallys villa. Terese vaknade med ett ryck. Vem kom på besök så här tidigt på morgonen? Hon reste sig och drog på sig sina svarta jeans och ett linne. Hon var mörk under ögonen. Men det var inte så konsti...

Av Alva - 11 februari 2014 10:14

Hej igen! Jag är sjuk idag    Men då får jag tid till att spela sims och lägga upp inlägg och fixa bloggen mer! Men jag har faktiskt tänkt att göra något spännande, typ bygga ett hus och lägg upp det på exchange. Ja nu vet jag! Jag gör en liten lista...

Av Alva - 10 februari 2014 18:10

Terese log. "Tack, det ska bli kul att bo här i Söderhamn. Det är så fint!" svarade hon. Leila vinkade hejdå medan Hannes vinkade ändå mer. Det kände skönt att lämna Perssons hus. Familjen var väl trevlig, för trevlig kanske. Och de skulle bli he...

Av Alva - 10 februari 2014 16:43

Jo, nu har jag fixat grundläggande design! Jag ville bara informera om att efter jag har fixat en liten bättre profilbild ska jag skriva en ny berättelse: Rävens katedral. Den kommer att handla om en tjej som heter Terese. Hennes mamma är död och pap...

Presentation


Välkommen hit! Barnet på bilden är jag som liten! Men nu är jag en tjej på 10 år som tycker om att skriva, läsa, Japan och djur! Här kommer du få läsa om mina berättelser, sims och orangutanger! Hoppas du gillar bloggen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni helst läsa om?
 Hur man kan hjälpa utrotningshotade djur
 Sims
 Mode
 Skolan
 Vardagen
 Japan

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

Translate

Muspekare ♥

Avatar The Last Airbender - Appa

Muspekare Pingvin

Penguin Doing Jump Ropes Backwards

Appa

Avatar The Last Airbender - Appa

Om du ser detta, det här är bara mina muspeka

Candy Crush Saga -  Color Bomb

Ovido - Quiz & Flashcards